Türkiye’de
internet kullanıcı sayısının 36 milyona, online alışveriş yapanların ise 11 milyona ulaşması, şirketlerin
pazarlama stratejilerinde dijital ortama verdikleri önemin biraz daha artmasına neden oluyor.
Email
marketing ya da e-posta pazarlaması da bu pazarlama stratejilerinden biri
olarak öne çıkıyor. Uzun süredir yapılıyor olmasına rağmen, markaların kimi zaman bu pazarlama yönteminde gözden
kaçırdıkları noktalar olabiliyor.
E-ticaret
şirketleri
ve eposta pazarlamasından yararlanan
markalar için hazırladığımız bu dosyamızda
da e-posta pazarlamayla ilgili 11 rehberi aynı
çatı altında topladık.
Bu dosyada; e-mail marketing’de yapılan yanlışların, spam yapmamak
için neler gerektiğinin, gerçek
zamanlı e-posta
pazarlama hakkında bilgilerin,
abone sayısını ve tıklanma oranını artırmak için neler
yapılabileceğinin üzerinde
duruyoruz.
E-Mail Marketing
E-posta Pazarlamasında Açılma Oranını Artıracak 10 Öneri
E-ticaret
şirketlerinin
hala en sık kullandıkları pazarlama yöntemlerinden biri olsa da e-posta pazarlamasını
kullanmayanlar da var. Doğru yapılıp spam’e
dönüşmediğinde e-posta pazarlaması dönüşüm oranını yükseltebilecek etkin bir yöntem.
Gmail’in Yeni Sekmeleri ile E-Bültenlerin Sonu mu Geliyor?
Dünyanın
en çok kullanılan e-posta servislerinden olan Gmail’in kullanıma aldığı “sekmeler”
seçeneğini ve getirilerini/götürülerini, e-posta
pazarlamasını odağına alan başta e-ticaret siteleri olmak üzere bütün markaların
iyi anlaması gerekiyor.
E-Posta Pazarlamasında Abone Sayısını Artırmanız İçin 14 Taktik
E-ticaret
siteleri için pazarlama kampanyalarının köşe başı olan günlük ve haftalık
e-bültenlere abone olan kişi sayıları, markaların
trafik ve popülaritelerinin büyümesi ile doğru orantılı artabileceği gibi yapılacak spesifik çalışmalar ile de
daha fazla kişiye ulaşmak ve satış yapmak mümkün olabiliyor.
Markaların E-Postaları Nerelerde Okunuyor: Tuvalette mi Yatakta mı?
E-posta
pazarlamasındaki hedef noktanın gönderilen e-postadaki tanıtımın ya da içeriğin daha fazla
kullanıcıya ulaşmak olduğunu düşünürsek, kampanyayı hangi saatlerde göndermek
gerekir?
Gerçek Zamanlı E-posta Pazarlaması ile Nasıl Fark Yaratılır?
Daha
iyi bir e-posta pazarlaması için en önemli noktalardan biri her seferinde
okuyucuyu şaşırtmak ve şaşırtırken de ya
fonksiyonel anlamda fayda ya da duygusal anlamda bir etki yaratmak diyebiliriz.
Neden “Hala” E-Posta Pazarlama?
Doğru kullanıldığında kullanıcı üzerinde oldukça etkili olan e-posta pazarlamayı hala tercih etmeniz için
birçok farklı
neden bulunuyor. Bu nedenlerin en başında ise tıklama oranının (click through rate) diğer online reklam
yöntemlerinden daha yüksek
olması geliyor.
E-ticaret Siteleri İçin E-posta Pazarlaması Taktikleri
Doğru kurgulandığı takdirde
e-posta pazarlama stratejileri; firmaya kolay kolay bulunamayacak bir müşteri etkileşimi, satışlarda artış ve online mağazanıza ciddi bir trafik akışı sağlayacaktır.
E-Postaları Mobile Optimize Ederken Dikkat Edilmesi Gereken Noktalar
Akıllı telefon ve tabletlerden yapılan satış rakamlarının 2012 sonunda
22 milyar doları bulacağı tahmin
ediliyor. Tüm bu veriler ışığında, e-postalarını mobil cihazlara optimize etmeyen firmaların yarışta geride kalacağı oldukça
aşikar.
E-Posta Pazarlamada “Gönderen İsmi” Nasıl Olmalıdır?
Öncelikle
belirtmeliyim ki, e-posta pazarlamada açılma sayılarını etkileyen en önemli
unsur aslında “Gönderen İsmi”dir. Çünkü insanlar tanımadığı kişilerden gelen e-postaları önemsemezler ve açmazlar.
Fırsat Siteleri ve Özel Alışveriş Kulüpleri İçin E-Posta Pazarlama
Stratejileri
Siteye giriş esnasında ziyaretçilerden
zorunlu olarak e-posta adreslerini alıp
sonrasında günde neredeyse 3-4 tane kampanya bülteni gönderen
bu siteler, üyelerini
kategorize etmiyor ve veritabanları
çöp e-posta adresleri ile doluyor.
8 Adımda Daha İyi Pazarlama: Spam Nasıl Yapılır?
Kulübümüzün
olmazsa olmaz faaliyetlerinden biri de müşterinin ya da takipçinin
rızası olmadan onunla
iletişim
kurmak, hizmet ya da ürünü pazarlamaya çalışmak ve aslında
en nihayetinde kişinin hayatına
bir daha hiç çıkmamacasına dahil olmaktır. Bunun adı kimi yerde spam yapmak
olarak söylenegelir.
NOT: Özettir aslı yakında PDF Dökümanı (E-Kitap) olarak eklenecektir.
NOT: Özettir aslı yakında PDF Dökümanı (E-Kitap) olarak eklenecektir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder